Marketing dla Fotografa

Kompletne szkolenie z rozwiązań Online Marketingu

Pierwsze w Polsce szkolenie, w 100% dostosowane do branży fotograficznej. Zobacz, jak dzięki marketingowi online zyskasz informacje (które mogą wydawać się niedostępne) na temat potencjalnych klientów. Nauczysz się tworzyć oraz analizować reklamy w mediach społecznościowych i dostosujesz swoją stronę do potrzeb klientów.

Image module

Kurs w wersji Online

Wykupujesz dostęp i oglądasz szkolenie Online tak długo jak potrzebujesz - bez żadnych limitów
Dostęp do szkolenia Online
Oglądasz gdzie chcesz i kiedy chcesz. Możesz skorzystać z komputera lub tabletu. Podczas zakupu tworzysz konto i logujesz się na mojej stronie.
Materiały filmowe w jakości FullHD
Wszystko jest wyraźne i czytelne.
Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
Specjalna grupa, dostępna tylko dla uczestników szkolenia. Możesz pytać, sprawdzać nowości i udzielać odpowiedzi
Dostęp do Webinarów
Spotkania na żywo, podczas których prezentuje i omawiam tematy nie uwzględnione w kursie. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami
Zapisy video z Webinarów
Zapisy Video wszystkich wykładów w jednym miejscu. Możesz je oglądać kiedy chcesz

3 proste kroki

Aby uzyskać dostęp do kursu
Kup teraz
Cena Kursu
Wersja Online
z VAT397 /zł
Szkolenie jest dostępne w wersji Online
  • Materiały Video w jakości FullHD
  • Ponad 7 godzin filmów i prezentacji
  • Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
  • Dostęp do Webinarów na Żywo
  • Wieczysty dostęp do kursu

W ciągu dwóch lat, wydałem na reklamy ponad 50 000zł

Moje szkolenia fotograficzne odwiedziło i zakupiło ponad 1000 osób. A wykonane sesje zdjęciowe liczę w setkach.Uczyłem się na własnych błędach, ponieważ na polskim rynku nie ma szkolenia, które w prosty sposób przedstawiałoby proces pozyskania klienta w usługach fotograficznych.

  • Jak przeprowadzić skuteczną kampanię na Facebooku ?
  • Jak analizować dane ze strony internetowej ?
  • Jak poznać zachowania potencjalnych klientów ?
  • Jak stworzyć skuteczną ofertę ?

Kilka słów o mnie

Nazywam się Ariel Grabowski i mam 29 lat. W branży jestem znany bardziej jako fotograf i retuszer. Od 2015 prowadzę szkolenia dla fotografów. Zaczynałem od zera i sam testowałem setki działań marketingowych, z których wybrałem najlepsze. Sprawiły, że moje szkolenia fotograficzne są teraz najpopularniejsze w Polsce.

Mój kurs marketingu to nie kolejna próba mentorska, jakich w internecie znajdziesz wiele. Pokażę Ci krok po kroku, jakie znaczenie ma rozpoznawalność w internecie czy na rynku lokalnym, oraz jakie są decydujące czynniki w trakcie pozyskiwania klientów.

Image module

Konto na Facebooku ma już ponad 15 mln Polaków, a więc dla fotografa jest to obecnie najbardziej efektywna forma reklamy. Na Instagramie pozyskuje najwięcej klientek na sesje zdjęciowe. Reklama w tych dwóch serwisach jest pod względem technicznym bardzo do siebie podobna, ponieważ do ich kreowania używa się głównie Menadżera Reklam Facebooka. Dobrze ustawiona reklama, skierowana do odpowiedniej grupy potencjalnych klientów, bardzo szybko przynosi oczekiwane zyski, bez dużych nakładów finansowych. Pokażę Ci, że można zacząć nawet z budżetem 10 złotych dziennie.

Pokażę Ci, które sposoby docierania do klientów się u mnie sprawdziły.
Proste narzędzia, dzięki którym lepiej poznasz swoich klientów oraz ich zachowania
Skierujesz reklamę swoich usług do odpowiednich osób, które na nią zareagują.
Nauczysz się czytać statystyki, aby szybko reagować na zachowanie odbiorców.
Poznasz technikę pracy w Menadżerze Reklam na Facebooku
Jak dzięki Pixelowi Facebooka zwiększyłem konwersję?
Image module

Przykład reklamy, której koszt za kliknięcie w link wyniósł zaledwie 12 groszy. Za niecałe 150 złotych udało mi się dotrzeć do ponad 15 tysięcy odbiorców

Image module
Nie masz pomysłu na swoją stronę ?
Nie wiesz, jakie narzędzia oprócz szablonu będą Ci potrzebne?
Wiele stron fotografów zawiera katastrofalne błędy, które dosłownie odpychają klientów.
Zobaczysz, czego się wystrzegać.
Dzięki umiejętności analizy statystyk poznasz mocne i słabe strony swoich działań marketingowych oraz poprawisz czytelność swojej oferty.
Pokażę Ci narzędzia, dzięki którym zwiększyłem liczbę wiadomości od potencjalnych klientów i poprawiłem konwersję.
Zastanawiałeś się, jak reklamuje się Twoja konkurencja? Możesz to sprawdzić w kilka minut całkowicie za darmo!
Monitorując zachowania odwiedzających, dopasujesz ofertę oraz układ strony do ich preferencji.
Kontakt z klientem
Jak go zachęcić do kontaktu?
Kiedy czat jest lepszy od formularza kontaktowego?
Czytelna i zwracająca uwagę oferta.
Budowanie własnej marki i zaufania.
Statystyki i monitorowanie zachowań
Jak posługiwać się Google Analytics?
Statystyki w mediach społecznościowych.
W co klika klient, zanim przejdzie do oferty?
Monitorowanie zachowań odwiedzających.
Twoja konkurencja
Na jakie reklamy wydaje pieniądze?
Jak pozyskuje klientów?
Kto jest jej klientem docelowym?
Image module
Image module

Dzięki Google Analytics nie tylko sprawdzisz, co się dzieje na żywo na Twojej stronie, ale również poznasz przepływ użytkowników i dowiesz się, jakie podstrony cieszą się największym zainteresowaniem.

Metody alternatywne

Jest kilka rodzajów klientów. Teoretycznie najtańszy to taki, który sam szuka konkretnej usługi, a my musimy tylko przekonać go swoją ofertą. Wadą tej grupy (tworzą ją tzw. gorące leady) jest to, że jesteśmy uzależnieni od popytu na danym rynku. Jeżeli np. w Katowicach 10 osób dziennie szuka fotografa ślubnego, to nie jesteśmy w stanie zwiększyć tej liczby.

Metody alternatywne pomogą nam selekcjonować i dzielić na grupy potencjalnych klientów. Zaprezentuję, jak dotrzeć z sesją zdjęciową do osób, które wkrótce będą potrzebowały fotografa, np. na sesję ślubną.

Image
Lead to osoba z konkretnej grupy docelowej, która może wykazać zainteresowanie konkretnym produktem i usługą. Pokażę Ci, na jakie grupy dzielą się te osoby i jak je przekonać do skorzystania z naszych usług.
Image
Budowanie świadomości polega na przekonaniu klienta, jakiej konkretnie usługi potrzebuje. Załóżmy, że chcemy realizować więcej sesji dziecięcych. Możemy w łatwy sposób wyselekcjonować rodziców, którzy mają dzieci w konkretnym wieku, i przekonać, że skoro zbliżają się urodziny ich dziecka, to może warto uwiecznić to na sesji zdjęciowej?
Image
Są jednak osoby, które potrzebują naprawdę solidnej dawki informacji i działań marketingowych, aby skorzystać z usługi. Często mają pewne obawy lub nie są zdecydowane. Zaprezentuję, w jaki sposób wzbudzić ich zainteresowanie i wyselekcjonować tych, którzy będą skłonni skorzystać z Twojej oferty. Ten proces nazywany jest lejkiem sprzedażowym.

Zawartość kursu

Co znajduje się na filmach
  • Jak zaczynałem i o czym będzie ten kurs
  • Czym jest konwersja i co ma na nią wpływ
  • Przykłady konwersji w branży fotograficznej
  • Rodzaje metod docierania do klientów
  • Zalety reklam na Facebooku
  • Rodzaje i cele reklam
  • Grupy odbiorców
  • Koszty reklamy
  • Menedżer reklam Facebooka – konfiguracja
  • Ustawienie konta reklamowego i płatności
  • Grupy odbiorców na Facebooku
  • Grupy Audience Insights
  • Remarketing: konfiguracja i wykorzystywanie pixela Facebooka
  • Promowanie postów z tablicy Fanpage
  • Jak zwiększyć liczbę polubień na Fanpage
  • Tworzenie reklamy z odnośnikiem do strony internetowej
  • Reklama w aplikacji Messenger
  •  Kampania remarketingowa
  • Statystyki i udoskonalanie reklam
  • Wykorzystywanie Landing Pages
  • Tworzenie reklamy graficznej w Canva
  • Różnice między Facebookiem a Instagramem
  • Konfiguracja konta
  • Jakie posty umieszczać
  • Hashtagi, które się sprawdzają
  • Reklama na Instagramie
  • WordPress czy rozwiązania dedykowane ?
  • Jakich błędów unikać na stronie
  • Jak prawidłowo stworzyć ofertę
  • Jak dostosować ofertę do odwiedzających stronę
  • Formularze i zakładki kontaktowe
  • Zalety czatu na stronie internetowej
  • Konfiguracja  konta w Google Analytics
  • Instalacja kodów źródłowych na stronie
  • Monitorowanie konwersji
  • Sprawdzanie statystyk
  • Podgląd online
  • Wnioski po analizie strony
  • AdWords Keyword planner
  • Simillarweb – analiza statystyk konkurencji.
  • Ruch na stronie
  • Odwiedzane podstrony
  • Źródła pozyskiwania Leadów
  • Słowa kluczowe
  • Obserwacja Fanpage i reklam
  • Omówienie lejka sprzedażowego
  • Droga klienta do skorzystania z usługi
  • Wpisy na stronie lub blogu, które budują zaufanie
  • Oferta jako odpowiedź na oczekiwania klienta
  • Podsumowanie zdobytej wiedzy i taktyka

 

 

Cena Kursu
Wersja Online
z VAT397 /zł
Szkolenie jest dostępne w wersji Online
  • Materiały Video w jakości FullHD
  • Ponad 7 godzin filmów i prezentacji
  • Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
  • Dostęp do Webinarów na Żywo
  • Wieczysty dostęp do kursu
Image module