Marketing dla Fotografa
Kurs w wersji Online
3 proste kroki
- Kupujesz szkolenieDostępne jest w naszym sklepie
- Możesz zapłacić za pomocą szybkich przelewów, PayPal lub kartą.Dogodny sposób zapłaty.
- Po kilku minutach otrzymujesz e-mail z dostępem do kursuW tym czasie możesz zaparzyć sobie kawę.
Kurs marketingu dla fotografów
W ciągu dwóch lat, wydałem na reklamy ponad 50 000zł
Moje szkolenia fotograficzne odwiedziło i zakupiło ponad 1000 osób. A wykonane sesje zdjęciowe liczę w setkach.Uczyłem się na własnych błędach, ponieważ na polskim rynku nie ma szkolenia, które w prosty sposób przedstawiałoby proces pozyskania klienta w usługach fotograficznych.
Kilka słów o mnie
Nazywam się Ariel Grabowski i mam 29 lat. W branży jestem znany bardziej jako fotograf i retuszer. Od 2015 prowadzę szkolenia dla fotografów. Zaczynałem od zera i sam testowałem setki działań marketingowych, z których wybrałem najlepsze. Sprawiły, że moje szkolenia fotograficzne są teraz najpopularniejsze w Polsce.
Mój kurs marketingu to nie kolejna próba mentorska, jakich w internecie znajdziesz wiele. Pokażę Ci krok po kroku, jakie znaczenie ma rozpoznawalność w internecie czy na rynku lokalnym, oraz jakie są decydujące czynniki w trakcie pozyskiwania klientów.

Konto na Facebooku ma już ponad 15 mln Polaków, a więc dla fotografa jest to obecnie najbardziej efektywna forma reklamy. Na Instagramie pozyskuje najwięcej klientek na sesje zdjęciowe. Reklama w tych dwóch serwisach jest pod względem technicznym bardzo do siebie podobna, ponieważ do ich kreowania używa się głównie Menadżera Reklam Facebooka. Dobrze ustawiona reklama, skierowana do odpowiedniej grupy potencjalnych klientów, bardzo szybko przynosi oczekiwane zyski, bez dużych nakładów finansowych. Pokażę Ci, że można zacząć nawet z budżetem 10 złotych dziennie.

Nie wiesz, jakie narzędzia oprócz szablonu będą Ci potrzebne?
Zobaczysz, czego się wystrzegać.
Kiedy czat jest lepszy od formularza kontaktowego?
Czytelna i zwracająca uwagę oferta.
Budowanie własnej marki i zaufania.
Jak pozyskuje klientów?
Kto jest jej klientem docelowym?
Dzięki Google Analytics nie tylko sprawdzisz, co się dzieje na żywo na Twojej stronie, ale również poznasz przepływ użytkowników i dowiesz się, jakie podstrony cieszą się największym zainteresowaniem.
Metody alternatywne
Jest kilka rodzajów klientów. Teoretycznie najtańszy to taki, który sam szuka konkretnej usługi, a my musimy tylko przekonać go swoją ofertą. Wadą tej grupy (tworzą ją tzw. gorące leady) jest to, że jesteśmy uzależnieni od popytu na danym rynku. Jeżeli np. w Katowicach 10 osób dziennie szuka fotografa ślubnego, to nie jesteśmy w stanie zwiększyć tej liczby.
Metody alternatywne pomogą nam selekcjonować i dzielić na grupy potencjalnych klientów. Zaprezentuję, jak dotrzeć z sesją zdjęciową do osób, które wkrótce będą potrzebowały fotografa, np. na sesję ślubną.
Zawartość kursu